Detalji obuke

Aktuelne obuke i radionice   /   Kadrovska evidencija zaposlenih

Detalji

  • Mesto:Zemun, nastavna sala Instituta (Pregrevica 168)
  • Vreme:4. oktobar 2019. godine od 11 do 16,30 časova
  • Predavač:Ekspert u oblasti inspekcije rada za oblast radno-pravnih odnosa i bezbednosti i zdravlja na radu
  • Kotizacija:9.500,00 (+ PDV)
  • Popusti:5% - za brze uplate; 10% za dva i više učesnika

Kadrovska evidencija zaposlenih

SA GOTOVIM MODELIMA SVIH NEOPHODNIH DOKUMENATA U SKLADU SA ČAK 8 ZAKONA I PRATEĆIM PODZAKONSKIM AKTIMA

Zbog velikog interesovanja poslovne zajednice Srbije, ponovo realizujemo radionicu na temu “Kadrovska evidencija zaposlenih i neophodna dokumentacija”, na kojoj ćete dobiti gotove modele akata i dokumenata koje možete odmah nakon seminara iskoristiti u svom svakodnevnom radu.

Kadrovska evidencija zaposlenih – zašto je važno

Svi privredni subjekti, kako pravna lica i preduzetnici, tako i organi državne uprave i lokalne samouprave, i druge institucije, u obavezi su da vode propisane evidencije u oblasti rada. Uz to, kadrovska evidencija zaposlenih omogućava da se dokumentuje i dokaže da poslodavac vodi karovsku politikiu jednakih mogućnosti, bez diskriminacije određenih kandidata ili zaposlenih i radno angažovanih lica, obzirom na njihov pol, nacionalnu pripadnost, starost ili invaliditet.

Ukoliko je kadrovska evidencija zaposlenih ažurna i precizna, zaposleni dobijaju ispravan obračun zarade, koji je izvršna isprava, radnog staža, godišnjeg odmora, ali i druge bonuse i beneficije, što se pozitivno odražava na zadovoljstvo zaposlenih.

U tom smislu, vođenje ažurne kadrovske evidencije zaposlenih je apsolutna neophodnost, ali i veoma zahtevan i komplikovan posao jer podrazumeva usklađivanje sa čak 8 zakona i ogromnim brojem podzakonskih akata. Na našem seminaru, kojeg će voditi ekspert u oblasti inspekcije rada za oblast radno-pravnih odnosa i bezbednosti i zdravlja na radu, dobićete odgovor na ključno pitanje: koje sve informacije treba prikupljati i koju dokumentaciju je poslodavac u obavezi da ima u skladu sa propisima u oblasti rada.

Šta će vam omogućiti radionica Kadrovska evidencija zaposlenih:

  • da se upoznate sa dokumentacijom iz oblasti radno-pravnih odnosa koja je neophodna za evidenciju kadrova
  • ovladate načinom na koji se dokumentacija zaposlenih sistematizuje u dosijeu zaposlenog
  • da dokumentaciju i dosije zaposlenog uskladite sa zakonskim propisima
  • da se pripremite za iznenadnu inspekciju
  • da se upoznate sa procedurom samoprocene poslodavca o poštovanju propisa u oblasti rada popunjavanjem kontrolnih lista

Posebno je značajno što će učesnici radionice dobiti gotove modele svih dokumenata koje ispravno vođena kadrovska evidencija zaposlenih i njihov dosije moraju da sadrže, i to prema:

  • Zakonu o privrednim društvima i Zakonu o inspekcijskom nadzoru (3);
  • Zakonu o radu (9);
  • Zakonu o sprečavanju zlostavljanja na radu (1);
  • Zakonu o zaštiti uzbunjivača (3);
  • Zakonu o volontiranju (2);
  • Zakonu o ravnopravnosti polova (2);
  • Zakonu o zaštiit stanovništva od izloženosti duvanskom dimu (3);
  • Zakonu o bezbednosti i zdravlju na radu i podzakonskim propisima u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu (16); uvid u sve neophodne evidencije (čak 14).
  • Takođe, obradićemo i 6 neophodnih dokumenata koji predstavljaju dodatne obaveze poslodavaca u delatnosti građevinarstva.

Program u PDF formatu možete preuzeti OVDE .

Kotizacija za radionicu iznosi 9.500 dinara (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal (sa modelima akata) i posluženje u pauzama.

Popusti: Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo 10% popusta, a za brze uplate (u roku od 2 dana) odobravamo dodatnih 5% popusta.

 

Prijavu  možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa.

 

Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:

011/3077612, 3077613, 063/506097

prijava@economicdiplomacy.co.rs

ied.bg@mts.rs