Detalji
- Mesto:Hotel Tulip Inn, Novi Beograd
- Vreme:25. i 26. jun 2021. godine (satnica na stranici)
- Predavači:Miloš Jović i Danijela Bojović (detalji na stranici)
- Kotizacija i popusti:24.500,00 (+PDV) za oba nastavna dana; detalji o kotizaciji i popustima na stranici
Dani javnih nabavki
OD ZAKONODAVSTVA DO PRAKSE SA MILOŠEM JOVIĆEM I DANIJELOM BOJOVIĆ
Dvodnevna obuka Dani javnih nabavki pružiće vam odgovore na sve probleme i nedoumice koji se pojavljuju u svakodnevnom radu, kako po pitanju tumačenja zakona tako i kod “zastoja” u njihovoj praktičnoj primeni.
Iskoristite priliku da od vrhunskih stručnjaka dobijete odgovore, instrukcije, mišljenja i rešenja svih problema i pitanja iz prakse u predivnom ambijentu hotela “Tulip Inn” na Novom Beogradu
Predavači:
Miloš Jović i Danijela Bojović, eksperti za javne nabavke, sa dugogodišnjim radnim iskustvom, najpre u Upravi za javne nabavke, a potom u privredi, kao i održanim velikim brojem obuka, seminara i radionica iz ove oblasti, uključivši i Školu javnih nabavki.
Dani javnih nabavki – NASTAVNI PROGRAM
Prvi dan – 25. jun 2021. godine od 11 časova
1) Planiranje i istraživanje tržišta
- Kriterijumi za planiranje
- Način ispitivanja i istraživanja tržišta predmeta nabavke
- Određivanje procenjene vrednosti nabavke
- Izrada i objavljivanje planova javnih nabavki
- Izrada i objavljivanje izmena i dopuna planova javnih nabavki
2) Određivanje, produženje i računanje rokova u postupku javne nabavke
- Pravila određivanja rokova u postupku javne nabavke (kako se određuje, kako se računa, dileme u pogledu obaveznog produžetka, mogućnosti skraćenja rokova)
- Kada se može postaviti pitanje, uticaj neradnih dana na rokove
- Rokovi za odgovore, kako se računaju, kada se moraju produžiti
- Rokovi u zaštiti prava
3) Sprovođenje nabavki po partijama i pregovarački postupak bez objavljivanja javnog poziva
- Oblikovanje nabavke u partije (planiranje nabavki po partijama, pravila postupka, ograničenje podnošenja ponuda po partijama)
- Specifičnosti postupka nabavke i ponude na Portalu javnih nabavki u postupku oblikovanom u partije, pametne partije, oglasi i zaštita prava kod ovih nabavki
- Pregovarački postupak bez objavljivanja javnog poziva, ponuda i postupak pregovaranja (smernice i primeri iz prakse)
4) Priprema i objavljivanje konkursne dokumentacije
- Pokretanje postupka
- Priprema dokumentacije koja se učitava na Portalu i podataka koji se unose u Portal
- Kreiranje i objavljivanje konkursne dokumentacije i javnog poziva na Portalu
- Izmena (ispravka) konkursne dokumentacije i javnog poziva
Drugi dan – 26. jun 2021. godine od 9 časova
1. Pojašnjenja i izmene konkursne dokumentacije, podnošenje ponude, otvaranje ponuda
- Zahtevi za pojašnjenjem i pojašnjenje konkursne dokumentacije (pitanja i odgovori)
- Izrada elektronske izave o ispunjenosti kriterijuma za kvalitativni izbor
- Izrada i podnošenje elektronske ponude
- Podnošenje zajedničke ponude i ponude sa podizvođačem
- Izmene, dopune i opoziv ponude
- Otvaranje ponuda na Portalu javnih nabavki
2. Stručna ocena ponuda, uvid u ponude, ugovor o javnoj nabavci
- Zahtev za dostavljanjem dokaza, pojašnjenje ponude, ispravku računske greške i postupanje ponuđača po zahtevu
- Izrada izveštaja o postupku nabavke i odluke o dodeli ugovora
- Uvid u ponude – zahtev za uvid i odobravanje uvida
- Zaključenje ugovora, objavljivanje obaveštenja o zaključenom ugovoru
- Izmene ugovora i obaveštenje o izmeni ugovora
3. Zaštita prava, izveštaji o nabavkama, ostale funkcionalnosti na Portalu javnih nabavki
- Zaštita prava, osnovi, aktivna legitimacija, sadržaj, postupanje po zahtevu, rad na Portalu
- Pretraživanje planova i kreiranje filtera radi dobijanja informacija o nabavkama
- Izrada i objavljivanje godišnjeg izveštaja o nabavkama
- Izrada i objavljivanje obaveštenja za dobrovoljnu prethodnu transparentnost
- Objavljivanje odluka i oglasa iz zaključenih okvirnih sporazuma po starom ZJN
- Obaveštenje o izmeni ugovora zaključenog po osnovu starog ZJN
(program u PDF formatu možete preuzeti OVDE )
Kotizacija za obuku iznosi 24.500 dinara (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, osveženje u pauzama (kafe pauze) i ručak oba nastavna dana. Smeštaj nije uključen u kotizaciju, a rezervaciju možete izvršiti na telefone hotela: 011/2259999, ili putem e-mail adrese: reservations@tulipinnputnikbelgrade.com
Popusti – za prijave u narednih 5 dana važi poseban popust.
Zbog epidemiološke situacije, a u interesu vaše i naše bezbednosti, broj učesnika je ograničen, a nastava i boravak u hotelu se realizuju u skladu sa merama koje su još uvek na snazi.
Informacije i prijavljivanje:
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3077612, 3077613, 063/506097