Detalji
- WEBINAR:20. oktobar 2020. godine od 10 časova
- Predavači:Olga Zorić i Vojkan Stanković (detalji o predavačima na stranici)
- Kotizacija:8.500,00 (+PDV)
- Popust:Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo 10% popusta
eFaktura – Rad sa elektronskim računovodstvenim ispravama
ZAKONSKI OKVIR, MODEL, PRAKTIČNA PRIMENA E-FAKTURE I DRUGIH ELEKTRONSKIH DOKUMENATA U FINANSIJSKOM POSLOVANJU
Koja je zakonski prihvatljiva forma na kojoj se zasniva eFaktura i kako je oformiti? Koje su odluke u preduzeću neophodne da bi eFaktura počela da se koristi? Na koji način organizovati slanje i prijem eFakture? Koje računovodstvene isprave mogu a koje ne mogu imati elektronsku formu? Koji su problemi u realnoj primeni elektronskih računovodstvenih isprava i kako ih prevazići? Kako se praktično realizuje eFaktura sa QR kodom? Na koji način se pripremiti za za primenu novog Zakona o računovodstvu? Praktična realizacija primene eFakture u skladu sa postojećim i novonajavljenim propisima…
Sva ova pitanja vezana za elektronski računovodstveni dokument regulisana su Zakonom o računovodstvu (Sl. glasnik RS 62/13), Zakonom o e-dokumentu i uslugama od poverenja, Zakonom o privrednim društvima, kao i posebnim objašnjenjima nadležnih ministarstava i EU pravnom regulativom (2010/45/EU, 910/2014, 2014/55/EU).
Nakon obuke polaznici će biti osposobljeni da:
- Prepoznaju poslovne mogućnosti efikasnijeg poslovanja uz upotrebu elektronskih računovodstvenih isprava;
- Sagledaju zakonske mogućnosti i obaveze svoje poslovne organizacije u slučajevima prelaska na e-fakturisanje
- Aktivno koriste čitav set elektronskih servisa koji omogućavaju generisanje i razmenu elektronskih dokumenata u celini;
- Obezbede početne uslove za implementaciju elektronskih računovodstvneih postupaka u svojim poslovnim orgnaizacijama
- Upoznaju se sa pravcima razvoja elektronskog računovodstva koje nas očekuju u 2021. godini (strukturisana e-faktura, usluga slanja e-dokumenta uz povratnicu, e-arhiviranje…)
- Sagledaju potrebe i mogućnosti koji će njihovoj poslovnoj organizaciji omomgućiti bezbedno raspolaganje i zakonom definisano čuvanje ovakve vrste elektronskih dokumenata.
Obuka je namenjena:
- Direktorima i menadžerima
- Računovodstvenim agencijama
- Rukovodiocima finansijskih i računovodstvenih sektora
- Računovođama i referentima koji izvršavaju svojje poslovne obaveze upotrebom informatičkih alata i sredstava
- Zaposlenima koji obavljaju poslove odgovornih lica za implementaciju elektronskog poslovanja, IT rukovodiocima i administratorima
Ukoliko epidemiološka situacija bude dozvoljavala, 21. oktobra 2020. godine održaćemo seminar na ovu temu u nastavnoj sali Instituta za ekonomsku diplomatiju, sa početkom u 10 časova, a namenjenu pre svega polaznicima koji preferiraju “živi kontakt” sa predavačem ili nemaju mogućnosti za pristup on-line nastavi. Kotizacija za seminar iznosi 10.500,00 (+PDV), uz odobrenih 5% popusta na ime “brzih uplata” kao i dodatnih 10% popusta na ime dva i više učesnika iz iste organizacije.
PROGRAM NASTAVE:
1. Pojam i pravni okvir e-fakturisanja
- Definicija i sadržaj
- Relevantni zakoni EU i Republike Srbije
2. Pravni status elektronskog dokumenta kao računovodstvene isprave
- Pregled i tumačenje aktuelnih zakonskih normi u vezi elektronske računovodstvene isprave bez potpisa i pečata
- Propisi u najavi i očekivane implikacije u primeni
3. Uspešni poslovni modeli e-fakturisanja
- Kako e-fakturisanje funkcioniše?
- Strutuirana e-faktura i modeli izrade
- Sa ili bez digitalnog potpisa?
- E-faktura sa QR kodom
- Integracija sa postojećim računovodstvenim softverima
4. Novi Zakon o e-dokumentu i njegov uticaj na e-fakturisanje
- Mogućnosti pojednostavljenja kreiranja e-dokumenta
- Usluge od poverenja kao mogućnosti za potpuno zaokruživanje procesa izrade i sigurne dostave elektronskih računovodstvenih isprava
5. Procesi prijema, obrade i arhiviranja elektronskih dokumenata
- Efikasna organizacija prijema i slanja zvaničnih elektronskih dokumenata
- Bezbedne metode arhiviranja i zaštite elektronskih dokumenata
6. Pitanja i odgovori
(program u PDF formatu možete preuzeti OVDE )
Predavači:
- Olga Zorić, konsultant za finansijsko poslovanje
- Vojkan Stanković, IT konsultant i instruktor za elektronsko poslovanje
Kotizacija za obuku iznosi 8.500 dinara (+PDV) i obuhvata nastavu i nastavni materijal.
Popust: Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo 10% popusta.
Informacije i prijavljivanje:
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3077612, 3077613, 063/506097