Detalji
- Opcija 1 - Zemun, nastavna sala IED, Pregrevica 168:27. jun 2022. godine od 10h
- Opcija 2 - on line, putem ZOOM platforme:27. jun 2022. godine od 10h
- Predavači:Olga Zorić i Vojkan Stanković
- Kotizacija:12.500,00 (za nastavu u sali); 11.500,00 (za nastavu on-line); detalji o kotizaciji i popustu na stranici
Elektronsko fakturisanje – obaveza za privatni sektor
OD 1. JULA STUPA NA SNAGU ZAKONSKA OBAVEZA I ZA PRIVATNI SEKTOR; DRUGA NAJNOVIJA UPUTSTVA MINISTARSTVA FINANSIJA
Primena Zakona o eFakturisanju i rad u Sistemu Elektronskih Faktura (SEF), od 1. jula 2022. godine postaje zakonska obaveza i za subjekte privatnog sektora, jer subjekti privatnog sektora postaju obavezni da primaju i čuvaju elektronske fakture izdate od subjekata javnog sektora. Ukoliko ne izvrše registraciju pristupa SEF-u do početka ovog roka za obavezan prijem elektronskih faktura, subjekti privatnog sektora će biti registrovani po automatizmu. U skladu sa tim, od 1. jula 2022. godine, neće postojati druga opcija izdavanja i prijema faktura osim kroz SEF.
U tom smislu, na našem seminaru, osim praktične obuke za rad u SEF-u, obradićemo i direktna iskustva iz praćenja dosadašnjeg funkcionisanja SEF-a, kao i pitanja i odgovore do kojih smo došli radeći na direktnoj podršci našim pretplatnicima, ali i na praćenju primene svih izmena i dopuna Zakona i načina funkcionisanja SEF u poslednjih mesec dana.
Najznačajnije teme našeg vebinara su:
- Prikaz Zakona o eFakturisanju sa podzakonskim aktima i objašnjenje trenutnog o bima i načina primene
- Detaljni prikaz funkcionisanja Sistema Elektronskih Faktura (SEF) sa detaljnim objašnjenjem pravilnog rada na test i produkcionom sistemu
- Šta su to strukturirane eFakture u XML formatu UBl 2.1 i standardu SRPS EN 16931-1:2019+AC:2020 i kako ih napraviti i testirati
- Kakav je način upotrebe predračuna, knjižnog odobrenja i zaduženja kao i avansnog računa u SEF-u
- Koji su novi uslovi i specifičnosti obrade avansnih i korektivnih faktura sa pravilnim obračunom i prikazom PDV?
- Koje su pravno obavezujuće norme postupanja u vezi vremenskog roka za izdavanje eFaktura i šta je neophodno da se uradi
- Prikaz organizaciono-tehničkih rešenja obrade eFaktura u organizacijama privatnog sektora
- Prikaz obrade eRačunovodstvenih isprava upotrebom softverskih rešenja ePisarnice, eDelovodnika i eArhive
- Koje su zakonske definicije načina i obraveze arhiviranja elektronskih računovodstvenih isprava – prikaz realnih primera
- Potreba proširenja funkcionalnosti Računovodstvenih SV i njihova integracija sa softverima za obradu elektronskih dokumenata – Integracija sa računovodstvneim softverima
- Koji su problemi u realnoj primeni elektronskih računovodstvenih isprava i kako ih prevazići
Sva navedena pitanja će biti obrađena prikazom konkretnih primera, originalnih dokumenata i objašnjenjem rada softverskih rešenja iz operativne primene. Primeri izrađenih dokumenata koje ćemo pokazati na seminaru su:
- Prikaz i objašnjenje rada SEF-a
- Primeri rada sa SEF sistemom u privantim poslovnim organizacijama
- Primeri eFakture u HML obliku
- Primeri eFakture u PDF obliku nastale konverzijom iz HML formata
- Primeri direktnog knjiženja eFakture u računovodstvenom softveru
- Primer digitalne Knjige ulaznih faktura sa automatskim upisom
- Prikaz modela automatske obrade ulazno-izlaznih faktura u eObliku
- Prikaz realnog rešenja eArhiviranja elektronskih računovodstvenih isprava u skladu sa Zakonom o računovodstvu i Zakonom o arhiviranju i arhivskoj delatnosti
Predavači:
- Olga Zorić, konsultant za finansijsko poslovanje
- Vojkan Stanković, IT konsultant i instruktor za elektronsko poslovanje
NASTAVNI PROGRAM:
1) Pregled Zakona o elektronskom fakturisanju i pratećih zakona
- Najvažnije osobine Zakona o eFakturisanju i podzakonskih akata
- Zakonski uslovi izrade eFakture i drugih računovodstvenih isprava u HML obliku i rad sa njima u skladu sa Zakonomm o eFakturisanju
- Prikaz detalja standarda SRPS EN 16931-1:2019+AC:2020 i objašnjenja standardizovanih računovodstvenih postupanja (predračun, avansni račun, korektivna faktura i dr)
2) Rad u sistemu elektronskih faktura – uživo!
- Prikaz i objašnjenje organizacije rada – ovlašćenja i registracija
- Direktan prikaz izrade svih vrsta eIsprava u SEF-u
- Nove funkcionalnosti i njihova primena
- Automatski rad sa SEF-om
3) Modeli eFakturisanja
- Načinni izrade, sadržaja, računovodstvene obrade i obračuna PDV kod novih elektronskih računovodstvenih isprava
- Specifičnosti postupanja organizacija privatnog sektora – prikaz Idealnog sistema obrade
- Šeme obrade eRačunovodstvenih isprava u računovodstvenim sektorima i računovodstvenim agencijama
- Modeli integracije informatičkih sistema sa Informacionim posrednicima u organizacijama privatnog sektora
4) Procesi prijema, obrade i arhiviranja eDokumenata
- Uslovi i primeri prijema, slanja, obrade i arhiviranja eFaktura i drugih elektronskih poslovnih dokumenata
- Mogući načini integracije računovodstvenih i ERP softvera sa sistemima obrade eFaktura – ePisarnica, eDelovodnik, eAdministracija i eArhhiva
- Uputstva za izradu rešenja opšte digitalizacije obrade poslovne dokumentacije
- Bezbedne metode i uslovi arhiviranja i zaštite elektronskih poslovnnih dokumenata.
5) Pitanja i odgovori
Program u PDF formatu možete preuzeti OVDE.
Način realizacije, kotizacija i popust:
Nastavu možete pratiti, po sopstvenom izboru, u našoj nastavnoj sali ili on-line putem ZOOM platforme.
1. Za prisustvo u nastavnoj sali, kotizacija iznosi 12.500,00 (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, direktno interaktivno učešće u predavanju i posluženje u pauzama.
2. Za učešće na nastavi putem ZOOM platforme kotizacija iznosi 11.500 (+PDV). Nastava se prati u realnom vremenu, zajedno sa učesnicima koji su fizički prisutni u sali. Pitanja se postavljaju putem chat-a, a predavači će na njih da odgovore nakon pauze ili na kraju predavanja.
Obe grupe učesnika slušaju nastavu u isto vreme!
Popust:
- Za brze uplate odobravamo 5% popusta
- Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo dodatnih 10%
Informacije i prijavljivanje:
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3077612, 3077613, 063/506097