Detalji
- Mesto:Zemun, nastavna sala Instituta (Pregrevica 168)
- Vreme:11. april 2019. godine od 10 do 15,30
- Predavači:Olga Zorić i Vojkan Stanković, eksperti za e-poslovanje i IT bezbednost
- Kotizacija:9.500,00 (+PDV)
- Popusti:Za brze uplate (u roku od 2 dana) - 5%; Za dva i više učesnika iz iste organizacije - dodatnih 10%
Elektronsko računovodstvo
ZAKONSKI OKVIR, MODEL, PRAKTIČNA PRIMENA I PRAKSA
Korišćenje elektronskog dokumenta kao računovodstvene isprave (elektronsko računovodstvo) regulisano je čitavim setom nacionalnih zakona (Zakon o računovodstvu, Zakon o elektronskom dokumentu i uslugama od poverenja, Zakon o izmenama i dopunama Zakona o privrednim društvima, mišljenja nadležnih ministarstava o statusu fakture bez pečata i potpisa), kao i nizom evropskih direktiva (Direktive 2010/45/EU, 910/2014, 2014/55/EU). Ovo je omogućilo da se svi procesi i koraci koji obuhvataju “tradicionalno” fakturisanje (na papiru), mogu obavljati pomoću elektronskih uređaja (kompjutera, pametnih telefona…), a razmena ovakvih računovodstvenih isprava se može vršiti elektronski, putem interneta.
Ishodi obuke:
- Polaznici će biti osposobljeni za upotrebu elektronskih računovodstvenih isprava
- Moći će da obaveze svoje poslovne organizacije kod prelaska na e-fakturisanje sprovedu u skladu sa pravnim i zakonskim okvirom
- Osposobiće se da aktivno koriste čitav set elektronskih servisa koji omogućavaju generisanje i razmenu elektronskih dokumenata u celini;
- Upoznaće se sa svim mogućnostima elektronskog računovodstva koji su usvojeni krajem prošle godine a stupili na snagu u januaru 2019. godine (e-faktura, usluga slanja e-dokumenta uz povratnicu, e- arhiviranje…)
- Nauče kako da bezbedno raspolažu i čuvaju ovkvu vrstu elektronskih dokumenata
Obuka je namenjena:
- Direktorima i menadžerima
- Računovodstvenim agencijama
- Rukokvodiocima finansijskih i računovodstvenih sektora
- Računovođama i referentima koji izvršavaju svoje poslovne obaveze upotrebom informatičkih alata i sredstava
- Zaposlenima koji obavljaju poslove odgovornih lica za implementaciju elektronskog poslovanja, IT rukovodiocima i administratorima
Predavači:
- Olga Zorić, konsultant za finansijsko poslovanje
- Vojskan Stanković, IT konsultant i instruktor za elektronsko poslovanje
NASTAVNI PROGRAM:
1. Pojam i pravni okvir e-fakturisanja
Definicija i sadržaj
Relefantni zakoni EU i Republike Srbije
2. Pravni status elektronskog dokumenta kao računovodstvene isprave
Pregled i tumačenje aktuelnih zakonskih normi u vezi elektronske računovodstvene isprave bez potpisa i pečata
Propisi u najavi i očekivane implikacije u primeni
3. Uspešni poslovni modeli e-fakturisanja
Kako e-fakturisanje funkcioniše?
Struktuirana e-faktura i modeli izrade
Sa ili bez digitalnog potpisa?
Integracija sa postojećim računovodstvenim softverima
4. Novi Zakon o e-dokumentu i njegov uticaj na e-fakturisanje
Mogućnosti pojednostavljenja kreiranja e-dokumenta
Usluge od poverenja kao mogućnosti za potpuno zaokruživanje procesa izrade i sigurne dostave elektronskih računovodstvenih isprava
5. Procesi prijema, obrade i arhiviranja elektronskih dokumenata
Efikasna organizacija prijema i slanja zvaničnih elektronskih dokumenata
Bezbedne metode arhiviranja i zaštite elektronskih dokumenata
6. Pitanja i odgovori, instrukcije, tumačenja
Program u PDF formatu možete preuzeti OVDE .
Kotizacija iznosi 9.500,00. Za brze uplate izvršene u roku od 2 dana odobravamo popust od 5%. Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo dodatnih 10% popusta.
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa.
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3077612, 3077613, 063/506097