Detalji
- Mesto:Zemun, nastavna sala Instituta, Pregrevica 168
- Vreme:25. novembar 2017. godine od 10 do 15,30h
- Predavač:Vesna Jovičić, Minsitarstvo finansija, ovlašćeni interni revizor u javnom sektoru
- Predavač:Danijela Bokan, Ministarstvo finansija, šef Odseka za harmonizaciju finansijskog upravljanja i kontrole
- Kotizacija:11.500 (+PDV)
- Popusti:5% - za uplate u roku od 2 dana; 10% - za dva i više učesnika
Finansijsko upravljanje i kontrola i interna revizija u javnom sektoru
Stručnjaci Ministarstva finansija
Finansijsko upravljanje i interna revizija utiču na sve aspekte organizacije u javnom sektoru: sve zaposlene, procese, aktivnosti, programe i projekte u organizaciji. Obaveza svih nivoa korisnika javnih sredstava je da poslove obavljaju zakonito, poštujući principe ekonomičnosti, efektivnosti, efikasnosti i javnosti, kao i da za svoje odluke, postupke i rezultate odgovaraju onome koji ih je imenovao ili im preneo odgovornost.
S obzirom da je interna revizija tekovina novijeg datuma, često dolazi do suštinskog nerazumevanja njene uloge, zbog čega se pogrešno tumači i izjednačava sa inspekcijskom funkcijom, koja je usmerena na traženje sistemskih grešaka i proveru zakonitosti poslovanja. Iako provera zakonitosti poslovanja predstavlja jedan segment delokruga interne revizije, ona je prevashodno usmerena na proveru sistema upravljanja i kontrole i preporuke rukovodiocima korisnika javnih sredstava u cilju otklanjanja nedostataka u istom.
Kroz suštinu procesa finansijskog upravljanja i kontrole i interne revizije u javnom sektoru vodiće vas:
- Vesna Jovičić, Ministarstvo finansija, ovlašćeni interni revizor u javnom sektoru
- Danijela Bokan, Ministarstvo finansija, šef Odseka za harmonizaciju finansijskog upravljanja i kontrole
Program radionice Finansijsko upravljanje i interna revizija
1)Uvođenje i razvoj sistema finansijskog upravljanja i kontrole kod korisnika javnih sredstava
- Regulatorni okvir (Zakon o budžetskom sistemu, podzakonska regulativa)
- Interna kontrola (pojam, definicija, svrha, upravljačka odgovornost)
- Elementi KOSO okvira (kontrolno okruženje, upravljanje rizicima, kontrolne aktivnosti, informisanje i komunikacija, praćenje i procena)
- Međunarodni standardi interne kontrole
2) Revizija sistema
- Planiranje u internoj reviziji
- Alati u internoj reviziji
- Opis sistema
- Hod kroz sistem
3) Godišnje izveštavanje o sistemu finansijskog upravljanja i kontrole
- Regulatorni okvir
- Instrukcija za popunjavanje obrasca i dostavljanje izveštaja Ministarstvu finansija
4) Godišnje izveštavanje o obavljenim revizijama i aktivnostima interne revizije
- Regulatorni okvir
- Instrukcije za popunjavanje obrasca i dostavljanje izveštaja Ministarstvu finansija
Kotizacija za učešće iznosi 11.500,00 dinara (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, sertifikat o učešću na radionici i osveženje u pauzama.
Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo 10% popusta, a za brze uplate izvršene u roku od 2 dana odobravamo dodatnih 5%.
Informacije i prijavljivanje:
Klikom na dugme “prijavite se” možete izvršiti elektronsku prijavu ili preuzeti formular u .doc formatu, kojeg ćete nam dostaviti na bilo koju od naših e-mail adresa.
Za sve dodatne informacije slobodno nam se obratite:
011/3077612, 3077613, 063/502688
Osoba za kontakt: Jelena Bojkovska
prijava@economicdiplomacy.co.rs
office@economicdiplomacy.co.rs