Detalji
- VEBINAR:18. maj 2021. godine od 16h
- Predavači:Gordana Ukropina i Marijana Čakić (detalji na stranici)
- Kotizacija i popusti:10.500,00 (+PDV); detalji o popustima na stranici
Medijacija za menadžere – tehnike i alati
PROCESI, PRAKTIČNI ALATI I TEHNIKE; SIMULACIJE SLUČAJEVA; TEŠKI SASTANCI
O obuci Medijacija za menadžere: Menadžeri se u svom radnom okruženju svakodnevno nalaze pred izazovom da pomire razne potrebe i interese koji im se postavljaju, kako interno, tako i eksterno. Narušeni odnosi, potrebe i interesi često dovode do konflikta koje zaposleni ne momgu sami da reše. Od menadžera se očekuje da identifikuje probleme i efikasno usmeri zaposlene na zajedničko rešenje radi postizanja poslovnih ciljeva, što za njega iziskuje i veštine medijacije. Medijacija se pokazala kao mnogo efikasniji način nego pokretanje formalno-pravnih procedura.
Obuka Medijacija za menadžere je koncipirana kao praktičan paket, izveden iz petodnevne Osnovne obuke za medijatore koja je akreditovana kod Ministarstva pravde, a koju realizuje Institut za ekonomsku diplomatiju kao licencirana kuća, i sadrži smernice, alate i tehnike za uspešno rešavanje ovakvih situacija od strane menadžera.
Obuka je namenjena menadžerima svih nivoa, HR menadžerima, vođama i članovima projektnih timova kao i svim nivoima zaposlenih.
Predavači:
1) Marijana Čakić, pravnica – licencirani medijator (završene specijalizovane obuke za posrednika u rešavanju sporova u oblasti bankarstva, usluga, lizinga i osiguranja); ToT Trening za trenere u osnovnoj obuci za posrednike; preko 20 godina profesionalnog iskustva u razlilčitim kompanijama u privredi;
2) Gordana Ukropina, pravnica – licencirani medijator (završena specijalizovana obuka za posrednika u privrednim sporovima); NLP trener; preko 20 godina profesionalnog iskustva u različitim kompanijama u privredi.
Nastavni program:
- Dobre i loše strane konflikta
- Primena principa medijacije
- Efikasne alatke koje se momgu odmah primeniti
- Započinjanje sastanka sa zaposlenima koji su u konfliktu
- Uspostavljanje “rapport”-a – mosta u komunikaciji i izgradnja poverenja
- Proces step by step, vođenje sukobljenih strana da same idu ka napretku i rešenju
- Rešavanje blokade u toku sastanka
- “Reframing” teškog momenta – uokviravanje iz negativnog u pozitivno iskustvo
- Konnstruktivno upravljanje problemom
- Održavanje nepristrasne i neutralne uloge menadžera
- Pregovaranje
- Win-win pristup
- Kada menadžer treba da uđe u ulogu medijatora, a kada ne
- Simulacija slučaja:
– konflikt među članovima tima istog projekta
– tipični teški momenti na sastanku na kome se rešava konflikt
– feedback nakon simulacije slučaja
Koje benefite donosi ova obuka:
- Primenom naučenih tehnika, menadžeri mogu brzo i pozitivno rešiti konflikt
- Jasna struktura i smernice
- Informisanje zaposlenih od strane menadžera da je raspoloživ za mirno rešavanje konflikta
- Primenljivo na svim nivoima zaposlenih
- Efikasno i praktično među članovima tima kod rada na projektima
- Olakšana saradnja
- Prevencija u daljoj eskalaciji konflikta i loše radne atmosfere
- Stvaranje bezbednog i prijatnog radnog okruženja
- Motivacija zaposlenih
- Efikasnost poslovanja
Kotizacija za obuku iznosi 10.500 dinara (+PDV) i obuhvata nastavu i nastavni materijal.
Popust:
- Za brze uplate odobravamo 5% popusta
- Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo 10% popusta.
Informacije i prijavljivanje:
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3077612, 3077613, 063/506097