Detalji
- Novi termin: Opcija 1 - Zemun, nastavna sala IED, Pregrevica 168:27. maj 2022. godine od 10h
- Novi termin: Opcija 2 - on line (ZOOM platforma):27. maj 2022. godine od 10h
- Predavači:Olga Zorić i Vojkan Stanković (detalji na stranici)
- Kotizacija i popusti:12.500 (+PDV) - opcija 1; 11.500 (+PDV) - opcija 2; detalji o popustima na stranici
Novo Uputstvo o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave
OBAVEZNA PRIMENA OD 14.2.2022; PRIJEM, KLASIFIKACIJA, EVIDENTIRANJE, DIGITALIZACIJA DOKUMENATA, ČUVANJE I ARHIVIRANJE DOKUMENTACIJE, IT ZAŠTITA I BEZBEDNOSNE MERE
NOVI TERMIN: Na osnovu Uredbe o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave (“Sl. glasnik RS”, br. 21/2020 i 32/2021) objavljeno je novo Uputstvo o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave (“Sl. glasnik RS”, br. 20/2022), čija je obavezna primena počela 14. februara 2022. godine.
Usklađivanje kancelarijskog poslovanja organa državne uprave sa novoobjavljenim Uputstvom, kao i drugim važećim srodnim propisima, zahteva preduzimanje niza organizacionih kadrovskih i tehničkih mera, što povlači za sobom nove odgovornosti (shodno Zakonu o državnoj upravi imaoci javnih ovlašćenja sami odgovaraju za eventualnu štetu koju svojim nezakonitim radom ili nepravilnim postupanjem prouzrokuju fizičkim i pravnim licima u vršenju poverenih poslova državne uprave), ali i unapređenje veština i znanja zaposlenih lica u organima državne uprave što je u direktnoj sprezi sa evaluacijom radne uspešnosti državnih službenika i rada državnih organa, organizacija i ustanova.
Neke od najvažnijih tema našeg seminara su:
- Pregled najvažnijih propisa kojim se uređuje kancelarijsko poslovanje državnih organa
- Najznačajnije novine koje se odnose na postupanje u skladu sa pozitivnim zakonodavstvom
- Novo Uputstvo o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave – konkretni postupci za primenu
- Šifarnik kategorija dokumentarnog materijala
- Pregled obaveza Administratora pisarnice
- Prijem različite vrte pošiljki
- Dostava i rad na predmetu
- Digitalizacija podneska i drugog dokumentarnog materijala
- Klasifikacijja predmeta i akata
- Dodela statusa dokumentu
- Prijem, evidentiranje, čuvanje i arhiviranje dokumenata u papirnom i elektronskom obliku
- Procedure i mere koje je neophodno preduzeti u skladu sa zaštitom elektronskih podataka
- Rad u sistemu za upravljanje dokumentima
- Postupci u slučaju gubitka ili oštećenja predmeta
- Zaštita i čuvanje elektronskih podataka u skladu sa važećim propisima – rokovi, obaveze i odgovornosti.
Obuka je namenjena organima državne uprave, službi Narodne skupštine, predsednika Republike, Vlade, organa autonomne pokrajine, opština i gradova, ustanova, javnih preduzeća, javnih agencija, odnosno svih imalaca javnih ovlašćenja i to:
- rukovodiocima i odgovornim licima u državnim ustanovama i javnim preduzećima
- zaposlenima u pisarnici, administrativnoj ili kadrovskoj službi
- načelnicima, direktorima, rukovodiocima službi
- stručnim IT licima
- zaposlenima koji obavljaju poslove odgovornih lica za iplementaciju elektronskog poslovanja
Predavači:
- Olga Zorić, konsultantkinja za organizaciju rada i korporativnu bezbednost
- Vojkan Stanković, IT konsultant za elektronsko poslovanje i IKT bezbednost
NASTAVNI PROGRAM:
1) Pregled propisa kojim se reguliše kancelarijsko poslovanje
- Postupanje u skladu sa Zakonom o državnoj upravi i koordinirana primena drugih propisa od značaja za kancelarijsko poslovanje državnih organa
- Uredba o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave – pregled najvažnijih obaveza i rokova za postupanje
- Izrada/izmena opštih akata (Internih normativnih akata) neophodnih za pravilnu primenu propisa – primeri opštih akata
2) Praktična primena Uputstva o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave
- Formiranje i vođenje Šifarnika kategorija
- Katalog postupaka – formiranje, vođenje i obezbeđivanje dostupnosti
- Prijem i evidentiranje dokumenata
- Dodela statusa dokumentu
- Evidentiranje predmeta
- Dnevno i periodično izveštavanje o statusu / kretanju predmeta
- Dostavljanje predmeta u rad
- Arhiviranje i čuvanje predmeta
3) Digitalizacija podneska i drugog dokumentarnog materijala
- Razvrstavanje dokumentacije koja se priprema za proces digitalizacije
- Postupak digitalizacije u skladu sa zakonom i raspoloživim tehhničko-tehnološkim resursima
- Čuvanje digitalizovane dokumentacije
4) Rad u sistemu za upravljanje dokumentima
- Definisanje aktivnosti i dodela odgovornosti za rad sistema za upravljanje dokumentima
- Praktično uputstvo za rad u Sistemu za upravljanje dokumentima
- Prijem dokumentarnog materijala elektronskim putem
- E-pisarnica
- Bezbednosti rizici i reagovanje u slučaju pojave bezbednosnih smetnji i incidenata u skladu sa važećim propisima
Način realizacije, kotizacija i popust:
Nastavu možete pratiti, po sopstvenom izboru, u našoj nastavnoj sali ili on-line putem ZOOM platforme, uz napomenu da je kapacitet sale, iz epidemioloških razloga, sveden na maksimalnih 20 učesnika.
1. Za prisustvo u nastavnoj sali, kotizacija iznosi 12.500,00 (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, direktno interaktivno učešće u predavanju i posluženje u pauzama.
2. Za učešće na nastavi putem ZOOM platforme kotizacija iznosi 11.500 (+PDV). Nastava se prati u realnom vremenu, zajedno sa učesnicima koji su fizički prisutni u sali. Pitanja se postavljaju putem chat-a, a predavači će na njih da odgovore nakon pauze ili na kraju predavanja.
Obe grupe učesnika slušaju nastavu u isto vreme!
Popust:
- Za brze uplate odobravamo popust od 5%
- Za dva i više učesnika iz iste organizacije, odobravamo dodatnih 10% popusta.
Informacije i prijavljivanje:
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa.
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3077612, 3077613, 063/506097