Detalji
- Opcija 1: Dom kulture Studentski grad (elektronska čitaonica), Novi Beograd:28. novembar 2024. godine od 10h
- Opcija 2: on line (ZOOM):28. novembar 2024. godine od 10h
- Predavači:Irena Bulatović, Iva Pegan Karadžole, Maja Marković (detalji na stranici)
- Kotizacija i popusti:16.100, odnosno 14.700 (+PDV); značajni popusti (detalji na stranici)
Planiranje u JP za 2025. godine – usvojene Smernice
NOVE SMERNICE ZA IZRADU PROGRAMA POSLOVANJA; PLANIRANJE ZARADA ZAPOSLENIH I PLAN ZAPOŠLJAVANJA; PODZAKONSKA AKTA ZA PRIMENU ZAKONA O UPRAVLJANJA PD U VLASNIŠTVU RS
Vlada Srbije je na svojoj 41. sednici održanoj 14.11.2024. godine usvojila Uredbu o utvrđivanju elemenata godišnjeg programa poslovanja za 2025. godinu, odnosno trogodišnjeg programa poslovanja za period 2025-2027. javnih preduzeća i drugih oblika organizovanja koji obavljaju delatnost od opšteg interesa, odnosno podzakonska akta koja propisuju planiranje u JP za 2025. godinu (smernice)
Predavači:
- Irena Bulatović, Sektor za nadzor nad radom javnih preduzeća Ministarstva privrede
- Iva Pegan Karadžole, Sektor za nadzor nad radom javnih preduzeća Ministarstva privrede
- Maja Marković, Sektor budžeta Ministarstva finansija
NASTAVNI PROGRAM:
1) Nove smernice za izradu programa poslovanja i način izrade godišnjeg programa poslovanja za 2025. godinu – planiranje u JP i PD koja su u vlasništvu RS
- Predstavljanje Smernica za izradu programa poslovanja za 2025.
- Elementi Smernica i godišnjeg programa poslovanja
- Novine i razlike u odnosu na prošlogodišnje smernice
- Način izrade, rokovi i dostava godišnjih programa poslovanja
- Usklađenost godišnjih planova poslovanja sa prošlogodišnjim progrmaima poslovanja
2) Planiranje zarada zaposlenih i plan zapošljavanja
- Planiranje zarada i zapošljavanja u programima poslovanja javnih preduzeća za 2025. godinu (pregled tabela i način popunjavanja)
- Planiranje zarada u skladu sa opštim aktima (pravilnicima o radu i kolektivnim ugovorima)
- Planiranje naknada troškova zaposlenima, drugih primanja i ostalih rashoda za zaposlene
- Kontrola obračuna i isplate zarada
3) Podzakonska akta za primenu Zakona o upravljanju privrednim društvima koja su u vlasništvu Republike Srbije – novine u zakonodavnom okviru
- Primena Zakona o upravljanju privrednim društvima koja su u vlasništvu RS
- Predstavljanje novih podzakonskih akata
- Sistem upravljanja u javnim i državnim preduzećima i unapređenje korporativnog upravljanja
- Razlika i odnos Zakona o upravljanju privrednim društvima koja su u vlasništvu Republike Srbije i Zakona o javnim preduzećima
(ceo program u pdf formatu možete preuzeti OVDE )
Način realizacije, kotizacija i popusti:
Seminar se može, po sopstvenom izboru, pratiti u nastavnoj sali Doma kulture Studentski grad (elektronska čitaonica), Novi Beograd, ili on-line putem ZOOM platforme. Obe grupe učesnika slušaju nastavu u isto vreme.
1. Za prisustvo u nastavnoj sali, kotizacija iznosi 16.100,00 (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, direktno interaktivno učešće u predavanju, kao i posluženje u pauzama.
2. Za učešće putem ZOOM platforme kotizacija iznosi 14.700 (+PDV). Nastava se prati u realnom vremenu, zajedno sa učesnicima koji su fizički prisutni u sali. Pitanja se postavljaju putem chat-a, a predavači će na njih odgovoriti nakon pauze ili na kraju predavanja.
Popusti:
- Za sve avansne uplate odobrava se 5% popusta.
- Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo dodatnih 10% popusta.
- Za učesnike naših seminara sa ovom temom koji su realizovani prethodnih godina, odobravamo dodatnih 5% popusta
Informacije i prijavljivanje:
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa.
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3077612, 063/509972
jsimovic@economicdiplomacy.co.rs