Detalji
- On line (Zoom platforma):15. maj - 26. jun 2021. godine od 10h + osmi (opcioni) modul 30. juna 2021. od 16h
- Predavači:Eksperti Službe za upravljanje kadrovima Vlade RS, akreditovani predavači Nacioanalne akademije za javnu upravu i konsultant za učenje i razvoj iz multinacionalne kompanije (detalji na stranici)
- Kotizacija:79.000,00 (+PDV); informacija o doplati za osmi modul i o značajnim popustima na stranici
Škola upavljanja ljudskim resursima
ALATI, TEHNIKE I METODE; UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA U USLOVIMA RADA OD KUĆE I RADA NA DALJINU (BEZ FIZIČKOG KONTAKTA)
Škola upravljanja ljudskim resursima ima za cilj povećanje i formiranje kompetencija polaznika za primenu savremenog koncepta upravljanja ljudskim resursima u organizaciji, a koje su orijentisane na postizanje rezultata u radu, baziranog na razvoju potencijala i rastućim kompetencijama zaposlenih, u skladu sa najnovijim trendovima savremene evropske prakse (osobito u malim i srednjim preduzećima koja čine presudnu većinu privrednih subjekata u RS u smislu povećanja zaposlenosti, rasta izvoza i doprinosa rastu bruto nacionalnog dohotka).
U skladu sa aktuelnom situacijom prouzrokovanom pandemijom zarazne bolesti Covid 19, posebna pažnja biće posvećena radu u novonastalim uslovima u kojima veliki broj zaposlenih radi od kuće. Kako upravljati ljudskim resursima, kada zaposleni nisu fizički prisutni u prostorijama poslodavca?
Po završetku obuke, polaznici će biti u stanju da:
- Nauče i razumeju vrste promena u poslovnom ambijentu 21. veka i njihov uticaj na novi pristup upravljanju ljudskim resursima;
- Nauče sadržaj, ulogu, proces i metode upravljanja ljudskim resursima u organizaciji;
- Nauče šta su kompetencije (odlike i njihov značaj) i zašto su one odgovor na nove zahteve poslovnog okruženja
- Nauče elemente i procese savremenog pristupa upravljanju ljudskim resursima baziranog na kompetencijama i razvoju potencijala zaposlenih;
- savladaju sve ključne elemente savremenog koncepta upravljanja ljudskim resursima u svojoj organizaciji (definisanje kompetencija za rad, izrada opisa poslova, utvrđivanje postupka selekcije, ocenjivana i razvoja zaposlenih, talent menadžment…)
- Unaprede sopstvene veštine u procesima upravljanja ljudskim resursima (izrada obrazaca, formulara i druge prateće dokumentacije u oblasti upravljanja ljudskim resursima, vođenje intervjua u postupcima selekcije, ocenjivanja i razvoja zaposlenih, asertivne komunikacije i pružanja fidbeka zaposlenima)
- steknu znanja o značaju razvoja potencijala zaposlenih i metodama i tehnikama koje omogućavaju kreiranje efektivnog programa razvoja zaposlenh
- ovladaju znanjima i veštinama rukovođenja i njihovom značaju za razvoj uspešnih, kreativnih i produktivnih timova, njihov kvalitet rada, kao i produktivnost čitave organizacije
1) Dr Dobrila Vujić, HR konsultant i edukator – trener sa ogromnim brojem realizovanih otvorenih i in-house obuka kako u privredi tako i u državnoj administraciji. Radila je i radi na značajnim razvojnim projektima implementacije i unapređenja prakse angažovanja ljudskih potencijala u našoj sredini.
2) Sanja Leverda, psiholog, licendirani predavač Nacionalne akademije javnu upravu, sa radnim iskustvom od preko 20 godina u oblasti organizacione i kliničke psihologije. Učestvovala u brojnim domaćim i međunarodnim projektima koji su za cilj imali uvođenje savremenih metoda upravljanja ljudskim resursima i njihovu primenu u radnim organizacijama. Ima predavačko iskustvo na savetovanjima, seminarima i konferencijama. Glavne oblasti rada – regrutacija i selekcija kadrova, razvoj sistema kopetencija u organizaciji, razvoj zaposlenih u oblastima komunikacije, rukovođenja, upravljanja stresom.
3) Dr Natalija Radivojević Banović, zaposlena u Službi za upravljanje kadrovima Vlade RS, psiholog. Osnovne, master i doktorske studije završila je na Odeljenju za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu. Od 2007. godine aktivna je u oblasti upravljanja ljudskim potencijalima, kako u privatnom sektoru, tako i u državnoj upravi. Značajno radno iskustvo u oblasti profesionalne selekcije i razvoja zaposlenih, kao i trenersko iskustvo u relevantnim oblastima (procena radnog učinka, koučing, i razvoj potencijala zaposlenizh, motivacija za rad i zadovoljstvo poslom, profesionalna selekcija).
4) Aleksandra Stanković, zaposlena u Službi za upravljanje kadrovima Vlade RS, psiholog i predavač u državnoj upravi. Ima dugogodišnje iskustvo u profesionalnoj selekciji i razvoju zaposlenih. Završila je više specijalizovanih profesionalnih obuka u oblasti ljudskih resursa.
5) Konsultant za učenje i razvoj iz multinacionalne kompanije sa dugogodišnjim praktičnim i nastavnim iskustvom stečenim kako na našem tržištu tako i u savremenom poslovnom okruženju u razvijenim zapadnim zemljama.
Zbog epidemiološke situacije, nastava će se realizovati on-line, putem web platforme. Predavanja su zasnovana na interaktivnim radionicama koja podrazumeva aktivnu razmenu u vidu pitanja i diskusija sa učesnicima, i potrepljena su praktičnim primerima iz bogatog iskustva predavača koji su afirmirani profesionalci sa dugogodišnjim radnim iskustvom u HR praksi i primeni radnog zakonodavstva.
Nastava obuhvata 7 modula (plus jedan opcioni), gde svaki modul uključuje 4 časa nastave i vežbanja, zavisno od teme, uz obavezni angažman učesnika između modula na vannastavnim zadatima (rad na poslovnim slučajevima). Ukupan fond časova iznosi 28 (+ 5 nastavnih časova za osmi, opcioni nastavni modul).
Polaznici koji prođu sve module Škole i polože završni ispit će:
- Biti osposobljeni da organizuju rad svojih zaposlenih u uslovima rada od kuće, odnosno da upravljaju ljudskim resursima “na daljinu”
- Razumeti elemente i procese savremenog pristupa upravljanju ljudskim resursima baziranog na kompetencijama i razvoju potencijala zaposlenih;
- Biti u mogućnosti da prepoznaju prostor za primenu savremenog koncepta upravljanja ljudskim resursima u u svojoj organizaciji (definisanje kompetencija za rad, izrada opisa poslova, utvrđivanje postupka selekcije, ocenjivanja i razvoja zaposlenih, talent menadžment…);
- Unaprediti sopstvene veštine u procesima upravljanja ljudskim resursima (izrada obrazaca, formulara i druge prateće dokumentacije u oblasti HR-a; vođenje intervjua u postupcima selekcije, ocenjivanja i razvoja zaposlenih; asertivne komunkacije i pružanja fidbeka zaposlenima…);
- Biti u mogućnosti da procene sopstvene potencijale za dalji lični i profesionalni razvoj u oblasti upravljanja ljudskim resursima;
- Ovladati tehnikama i alatima za uspešno obučavanje zaposlenih, edukaciju i razvoj znanja i veština kod zaposlenih kroz sprovođenje treninga i obuka.
Kotizacija, načini plaćanja i popusti:
- za jednokratne uplate – 79.000,00 (+PDV)
- Za prijave i uplate izvršene avansno, u roku od 2 dana od dana prijavljivanja odobravamo 15% popusta pa tako kotizacija iznosi svega 67.150,00 dinara (+PDV).
- Uplatu je moguće izvršiti i u dve jednake mesečne rate.
- Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo dodatnih 5% popusta.
Za osmi nastavni modul (za koji se zainteresovani učesnici mogu prijaviti dodatno) potrebno je doplatiti još 10.000,00 dinara (+PDV), pa tako za ove polaznike ukupna kotizacija iznosk 89.000,00 (+PDV), umanjena za pripadajuće popuste.
Informacije i prijavljivanje:
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se”, gde možete preuzeti formular u .doc formatu i dostaviti ga na bilo koji od naših mejlova, ili popunjavanjem elektronske prijave.
prijava@economicdiplomacy.co.rs
ozizovic@economicdiplomacy.co.rs
011/3077612, 3077613, 063/506097, 063/509972
“Pohađanje Škole za ljudske resurse na Institutu za ekonomsku diplomatiju donelo mi je ogromna saznanja iz oblasti ljudskih resursa koja su mi bila neophodna za obavljanje posla. Naučene metode i tehnike, koje sam već počela postepeno da primenjujem, ukazuju koliko je potrebno da svako u svom preduzeću razvija aktivnosti iz ovih oblasti, što direktno utiče na kompletno unapređenje zaposlenih i organizacije u celini. Posebno je primetna predanost predavača koji se iskreno trude da objasne i približe polaznicima koncept HR i njihova spremnost za stručna savetovanja”
Biljana Stranjančević, referent za HR u Gomma Line doo
“Sve pohvale za organizatora i predavače. Svaki kontakt sa Institutom, boravak na predavanjima, i što je najvažnije predavači i sadržina predavanja su bili na visoko profesionalnom nivou, i istovremeno u prijatnom okruženju”
Andrijana Đorđević, menadžer ljudskih resursa u “Moj kiosk grupi”
Nastavni program po modulima
Sadržaj:
- Šta su ljudski resursi, a šta je ljudski potencijal
- Ko upravlja ljudskim resursima u organizaciji i kakva je uloga HRM službe
- Agilni menadžment ljudskih resursa kao odgovor na zahteve promenljivog tržišta i rastuće konkurencije
- Šta se očekuje od zaposlenih u agilnoj organizaciji
- Ukratko o metodama uupravljanja ljudskim resursima i mogućnosti primene agilnih pristupa
- Kako se upravlja ljudskim resursima u doba pandemije Covid 19
Sadržaj:
- Definicija posla
- Definicija pojma analiza posla
- Svrha i uloga analize posla
- Primena analize posla
- Proces, tehnike i faze analize posla
- Metode za prikupljanje podataka neophodnih za obavljanje analize posla
- Kompozicija opisa posla
- Vrste glagola koji se koriste u opisima
- Pojmovno određivanje i definicija kompetencija
- Specifikacija izvršilaca
- Opis i identifikacija posla
- Dizajn posla
- Rotacija
- Redizajn
- Evaluacija kvaliteta analize i opisa posla
- Budućnost i održivost analize posla
Sadržaj:
- Regrutacija i selekcija kandidata
- Prednosi i nedostaci on-line selekcije kandidata
- Pregled metoda selekcije i mogućnosti njihove on-line primene
- Šta dobijamo upotrebom psiholoških testova
- Šta su kompetencije za radno mesto i zašto ih koristiti u procesu on-line selekcije
- Vrste kompetencije za radno mesto
- Određivanje i merenje kompetencija
- Intervju baziran na kompetencijama
- Karakteristike on-line intervjua
- Donošenje odluke o izabranom kandidatu
Modul 4: Razvoj individualnih potencijala zaposlenih i talent menadžment (5. jun 2021. od 10 do 14h)
Sadržaj:
1) Razvoj individualnih potencijala zaposlenih
- Pojam razvoja zaposlenih;
- Značaj investiranja u razvoj zaposlenih;
- Način sticanja znanja kod odraslih i usvajanje znanja na radnom mestu;
- Usklađivanje plana razvoja potencijala zaposlenih sa dugoročnim ciljevima organizacije i potrebama radnih mesta;
- Vrste i načini procene individualnih potencijala;
- Motivacija za rad;
- Izrada plana razvoja potencijala;
- Metode i tehnike razvoja potencijala zaposlenih;
- Karakteristike uspešnog programa razvoja individualnih potencijala;
- Praktičan rad: Izrada plana razvoja potencijala.
2) Talent menadžment
- Uvod – osnovni pojmovi o talentima u upravljanju talentima
- Šta su talenti i šta je upravljanje talentima
- Kako je nastao i zašto je sada poseban menadžment talentima
- Šta je svrha menadžmenta talentima
- Strategija upravljanja talentima
- Izazovi menadžmenta u talentima u svetu i kod nas
- Regrutovanje i zadržavanje talenata (strateško planiranje i predviđanje potreba za talentima; identifikacija talenata u internoj sredini; privlačenje i regrutovanje talenata spolja; zadrđavanje talenata)
- Razvoj talenata – praktičan rad (procena performansi i procena za razvojem talenata; kreiranje plana razvoja talenata; uloge u razvoju talenata; kultura z a razvoj talenata).
Sadržaj:
- Pojam rukovođenja i uloga rukovodioca u organizaciji
- Komponente i faktori procesa rukovođenja
- Izazovi rada od kuće
- Kompetencije rukovodioca za rad na daljinu (lični kvaliteti, kontrola emocija, donošenje odluka / rešavanje problema)
- Funkcionalni menadžment usituaciji rukovođenja na daljinu (tehnička znanja i administrativne veštine)
- Održavanje i podizanje produktivnosti u situaciji rada od kuće (postavljanje ciljeva i motivacija zaposlenih)
- Upravljanje timom na daljinu (kreiranje kulture virtuelnog tima, razumevanje timske dinamike i okruženja, upravljanje konfliktima u tumovima na daljinu, tim bilding aktivnosti)
- Kanali komunikacijeu procesu rukovođenja na daljinu
- Kada komunicirati “licem u lice”?
- Efikasno pružanje fidbeka zaposlenima
- Benefiti rukovođenja na daljinu
Sadržaj:
- Zašto ocenjivanje – svrha, značaj i benefiti ocenjivanja za svoju organizaciju
- Različiti modeli ocenjivanja – njihove dobre i loše strane
- Odabir kriterijuma i indikatora u ocenjivanju
- Prepoznavanje teškoća u postizanju objektivnog ocenjivanja i ovladavanje načinima njihovog kontrolisanja
- Pravila formulisanja radnih ciljeva
- Preduslovi z a objektivno i valjano ocenjivanje
- Odabir ocena i davannje povratne informacije
- Ocenjivanje timova
- Posledice ocenjivanja
- Savremene strategije motivisanja zaposlenih
- Veza između sistema ocenjivanja i motivisanja zaposlenih
- Sistemi i pravila materijalnog nagrađivanja – mogući načini raspodele zarada zavisno od učinka
- Motivisanje, ocenjivanje i nagrađivanje virtuelnih timova
Sadržaj:
1) Uvod
- Modeli razvoja trening intervencija u organizacijama
- Da li je trening uvek rešenje?
2) Priprema za izradu trening rešenja
- Definisanje ishoda trening intervencije u saradnji sa biznisom
- Analiza performansa
3) Dizajn i razvoj trening rešenja
- Istraživanje sadržaja
- Strategija dizajna (70:20:10)
- Kreiranje ishoda, ciljeva i plana trening sesije (Blooms’ taxonomy)
- Određivanje metode i medijuma za prenošenje znanja i veštine
Ovaj nastavni modul je deo Modula 7, odnosno obuke za uspešno sprovođenje treninga. Za njega se zainteresovani polaznici mogu posebno prijaviti.
- Ethos, Pathos i Logos – 3 principa prezentovanja u tradicionalnoj i virtuelnoj učionici
- Priprema i planiranje kvalitetne prezentacije
- Neverbalna komunikacija u prezentovanju u tradicionalnoj i virtuelnoj učionici
- Alati za angažman učesnika u virtuelnom okruženju
- Power Point pravila za vizuelno efektne prezentacije
- Saveti i trikovi za efektivne virtuelne prezentacije
- Prezentacija polaznika i povratna informacija trenera.