Detalji
- Mesto:Zemun, nastavna sala Instituta, Pregrevica 168
- Vreme:15. jun 2018. godine od 10 do 15,30 časova
- Predavač:Gordana Pođanin, šef Odseka za sistem plata, katalogizaciju i vrednovanje radnih mesta u javnom sektoru
- Kotizacija:9.500,00 (+PDV)
- Popusti:Za uplate u roku od 2 dana - 5%; Za dva i više učesnika iz iste organizacije - 10%
Zakon o zaposlenima u javnim službama – primena novih propisa
Gordana Pođanin
Praktična i interaktivna radionica Zakon o zaposlenima u javnim službama će vam omogućiti da u potpunosti postupate u skladu sa novim propisima:
- Usklađivanjem Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji poslova sa Uredbom o katalogu radnih mesta u javnim službama i drugim organizacijama u javnom sektoru obezbedićete pravilno izvršavanje poslovnih obaveza u 2018. godini koje su proistekle iz novih propisa.
- Sagledaćete sve nedoumice i probleme u primeni novih propisa i izvršavanju poslovnih obaveza
- Dobiti odgovor na svako pitanje i rešenje za probleme koji vam se pojavljuju u svakodnevnoj praksi.
Nakon ove radionice polaznici će biti spremni da na uspešan način izrade Pravilnike o organizaciji i sistematizaciji poslova u skladu sa Zakonom o zaposlenima u javnim službama i Uredbom o Katalogu radnih mesta u javnim službama i drugim organizacijama u javnom sektoru.
Predavač: Gordana Pođanin, šef Odseka za sistem plata, katalogizaciju i vrednovanje radnih mesta u javnom sektoru.
NASTAVNI PROGRAM
1) Upoznavanje sa novim propisima koji obavezuju javne službe
- Međusobni odnos Zakona o zaposlenima u javnim službama i Zakona o sistemu plata u javnom sektoru i Uredbe o Katalogu radnih mesta u javnim službama i drugim organizacijama u javnom sektoru, sa osvrtom na Zakon o radu
2) Obaveze javnih službi u 2018. godini
- Odredbe koje se primenjuju od dana stupanja na snagu Zakona o zaposlenima u javnim službama
3) Usklađivanje pravilnika o organizaciji i sistematizaciji poslova
- Dužnosti i obaveze poslodavca
4) Upoznavanje sa obaveznim elementima Pravilnika u skladu sa Zakonom o zaposlenima u javnim službama i Uredbe o Katalogu radnih mesta u javnim službama i drugim organizacijama u javnom sektoru
- Primeri i prezentacija modela internog akta
5) Obaveze donošenja rešenja o promeni naziva radnog mesta
- Primeri i prezentacija modela internog akta
6. Obaveza aneksiranja ugovora o radu
7. Prijavljivanje podataka o radnim mestima u registar zaposlenih
8. Donošenje rešenja o koeficijentima
- Primeri i prezentacija modela internog akta
9. Pitanja i odgovori
Kotizacija iznosi 9.500,00 dinara (+PDV).
Popust: Za uplate izvršene u roku od 2 dana od dana prijave odobravamo 5% popusta; Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo dodatnih 10% popusta (popusti se sabiraju).
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa.
Program možete preuzeti u .pdf formatu ovde
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3077612, 3077613, 063/509972
osoba za kontakt: Jelena Marinkov