Facebook expert
Take your business to the next level
Facebook expert je trodnevni trening tokom koga će polaznici steći praktična znanja iz domena Facebook i Instagram oglašavanja sa posebnim fokusom na napredne funkcionalnosti koje ova platforma nudi. Cilj treninga je da polaznici na licu mesta primene nove veštine i znanja kroz praktičan rad, a tokom treninga će biti prikazan i analiziran veliki broj kampanja. Facebook expert je trening namenjen malim i velikim preduzećima ali i pojedincima koji žele dalji napredak u karijeri i dodatno usavršavanje u oblasti online marketinga.
Fond časova: 24 školskih časova
Predavač: Nikola Tomović, diplomirani ekonomista. Proveo je više od tri godine kao marketing menadžer zadužen za brand Nikon u Srbiji, a radio je i kao Google Analytics konsultant za Nikon Europe. Trenutno radi kao konsultant za više švajcarskih kompanija i vodi marketing agenciju koja aktivno sarađuje sa nekoliko domaćih brendova.
PROGRAM ŠKOLE
Gde se danas nalazi i u kom smeru se kreće? Šta možemo da očekujemo od Facebook-a u ovoj, a šta u narednim godinama? Kolika je njegova realna komercijalna vrednost u Srbiji i da li zaista može da doprinese razvoju preduzeća?
- Facebook oglašavanje i njegova praktična primene (dobre i loše strane)
- Instagram oglašavanje – Kako poboljšati prisustvo na Instagramu
- Targetiranje, mogućnosti, prednosti i mane
- Vrste oglasa na Facebook i Instagram mreži
- Facebook messenger i druge korisne Facebook aplikacije
- Čitanje i analiza izveštaja
Facebook je izuzetno moćana platforma za oglašavanje koja izlazi iz okvira same društvene mreže. Mogućnost praćenja, analize i preciznog targetiranja ciljnih grupa predstavlja snagu koja ovu kompaniju izdvaja od konkurencije.
- Facebook pixel – čemu služi, kako se instalira i kako se koristi
- Praćenje efikasnosti Facebook oglašavanja kroz posebna, prilagođena podešavanja
- Postavljanje i merenje konverzija
- Audiences – kako pravilno i najefikasnije koristiti ovu funkcionalnost
- Video oglašavanje – prednosti i mane Facebook video oglašavanja
- Praktični primeri i vežbe
Treći dan je rezervisan za najnaprednije opcije koje Facebook mreža nudi svim svojim korisnicima. Facebook analitika pretenduje da postane ozbiljna konkurencija drugim sličnim alatima dok nove mogućnosti oglašavanja olakšavaju rad online prodavnica kroz posebno razvijene dinamičke oglase.
- Facebook analitika za mobile aplikacije i veb sajtove
- Dinamičko oglašavanje namenjenjo online prodavnicama
- Kampanje (dobre i loše prakse)
- Izveštavanje