Obuka za korišćenje MS Office poslovnog paketa obuhvata savladavanje ključnih principa rada sa sledećim MS office alatima: MS Word, MS Excel i MS Power Point . Primena ovih alata, bez kojih se ne može zamisliti uspešna realizacija zadataka u savremenom paketu administrativnih poslova, predstavlja ključni preduslov njihovog tačnog i efikasnog obavljanja. Njihova prednost u odnosu na ostale alate leži u neograničenim mogućnostima, kako u uređivanju teksta (zahtevi, molbe, obrasci, cirkularna pisma…) , tabelarnom izračunavanju (izrada planova i izveštaja, vođenje evidencije, izrada spiskova i filtriranje i sortiranje podataka…) tako i u izradi profesionalnih multimedijalnih prezentacija . Obzirom da se veliki deo administrativnog posla obavlja elektronskom komunikacijom sa kolegama i klijentima, program poseban akcenat stavlja i na aktuelna pravila poslovne komunikacije putem e-pošte kao i rad na internetu , korišćenje društvenih mreža i važnost zaštite podataka prilikom ove vrste rada.
Obuka je namenjena administrativnim radnicima, asistentima, ofis menadžerima i ostalim delatnostima koje imaju potrebu da aktivno koriste MS Word, MS Excel i MS Power Point.
Fond časova: 15 školskih časova
Grupa je ograničena na 15 polaznika a obuka se sprovodi kroz direktan rad na računarima.
Program obuke
- Upoznavanje sa radnim okruženjem (upoznavanje sa glavnim menijem – Ribbon, korišćenje opcije za traženje pomoći, korišćenje template-a iz galerije, čuvanje i eksportovanje dokumenta)
- Rad sa tekstom (formatiranje teksta; razmak između redova i paragrafa; nabrajanje; umetanje hiperlinka; korišćenje opcije za pronalaženje i zamenu teksta)
- Rad sa objektima (umetanje slika i podešavanje položaja u odnosu na tekst; kreiranje text boxa; umetanje i izmena izgleda tabele i grafikona)
- Oblikovanje stranice (orijentacija papira i veličina; podešavanje margina; razmak između strana; kreiranje i izmena zaglavlja i podnožja; numerisanje stranica)
- Priprema dokumenta za štampu
- osnovni vidovi e-komunikacije,
- pretraživanje,
- elektronska pošta,
- osnovni principi komuniciranja preko društvenih mreža,
- zaštita privatnosti,
- zaštita elektronskih podataka.
- Upoznavanje sa radnim okruženjem i izrada tabele (glavni meni – Ribbon; pojam redova, kolone i listovi i njihova izmena; konvertovanje dokumenta, čuvanje i eksportovanje tabele)
- Rad sa ćelijama i podacima u njima (upoznavanje sa pojmom ćelije i njeno formatiranje – izgled i promena tipa podataka u ćelijama; sortiranje i filtriranje podataka)
- Funkcije i formule (izrada matematičkih formula i unošenje funkcija; razumevanje osnovnih funkcija – Sum, Average, Count, Max, Min)
- Grafikoni (pojam i vrste grafikona; umetanje grafikona; različite opcije kod kreiranja grafikona)
- Priprema dokumenta za štampanje (orijentacija i veličina papira, margine)
- Upoznavanje sa radnim okruženjem (kreiranje, otvaranje i čuvanje prezentacije)
- Pravila za pravljenje profesionalnih prezentacija
- Rad sa slajdovima i puštanje prezentacije (dodavanje, dupliciranje, brisanje, izmena izgleda slajdova; menjanje teme slajda, dodavanje slika, text box-a…)
- Umetanje tabela i grafikona iz MS Excela u slajdove