Detalji obuke

Aktuelne obuke i radionice   /   E faktura – Predlog novog Zakona

Detalji

  • VEBINAR:12. april 2021. godine od 10 časova
  • Predavači:Olga Zorić i Vojkan Stanković (detalji o predavačima na stranici)
  • Kotizacija i popusti:10.500,00 (+PDV); detalji o popustima na stranici

E faktura – Predlog novog Zakona

SA PRIKAZOM I ANALIZOM KONKRETNIH I ORIGINALNIH DOKUMENATA: ODLUKA, eFAKTURA, eOTPREMNICA, KNJIŽNO ODOBRENJE, IDENTIFIKACIONA OZNAKA, DIGITALNI POTPIS, HML FORMAT, PDF FORMAT, eKNJIGA ULAZNIH FAKTURA, eARHIVA...

IZRADA, PROMET I ČUVANJE ELEKTRONSKIH RAČUNOVODSTVENIH ISPRAVA U SKLADU SA NOVIM PROPISIMA

NOVI TERMIN –  Novi Zakon o računovodstvu konkretizuje načine korišćenja e-faktura i svih drugih računovodstvenih isprava u elektronskom obliku sa egzaktno navedenim uslovima. Vlada RS je nedavno usvojila Predlog Zakona o elektronskom fakturisanju najavljuje nove rokove i obaveze koji donose značajne promene u načinu prometa računovodstvenih isprava.

Iz novog pravnog okvira proizizale brojni izazovi u njihovoj operativnoj primeni, odnosno u pronalaženju najefikasnijeg načina prelaska na obavljanje finansijsko-računovodstvenih poslova na elektronski način.

Na vebinaru ćemo dati odgovore na sva ključna pitanja vezana za upotrebu elektronskih računovodstvenih dokumenata, u skladu sa važećim zakonodavstvom i skorašnjim izmenama:

  • Koji su rokovi i obaveze postupanja radi zakonske primene eRačunovdstvenih isprava u skladu sa Zakonom o računovodstvu?
  • Koje novine donosi Predlog Zakona o eFakturisanju i kako će one uticati na svakodnevno poslovanje?
  • Koje su odluke u poslovnoj organizaciji neophodne da bi se započelo korišćenje eFakture?
  • Koja je zakonski prihvatljiva forma eFakture sa Identifikacionom oznakom i kako je izraditi i primenjivati?
  • U kojim slučajevima i na koji način se može koristiti elektronska Otpremnica?
  • Šta su to ostruktuirane eFakture u XML formatu po navedenom UBL 2.1 standardu i EU Direktivi 55/2014?
  • Koje su pravno obavezujuće norme postupanja u vezi vremenskog roka za uzdavanje eFaktura (1.1.2022) po Zakon o računovodstvu i šta je neophodno da se planira, pripremi i uradi do tada?
  • Koje nove zakonske obaveze po pitanju registracije eFaktura na CRF portalu počinju 1. jula 2021. godine i šta je neophodno pripremiti do tada?
  • Koji su najbolji modeli za kompletnu softversku obradu izlaznih i ulaznih  eFaktura?
  • Koji su neophodni uslovi da postojeći računovodstveni softveri momgu da kreiraju eFakture a koje su mogućnosti intnegracije sa ePisarnicacma i eArhivama?
  • Koji su problemi u realnoj primmeni elektronskih računovodstvenih isprava i kako ih prevazzići?

 

Sva navedena pitanja će biti obrađena prikazom konkretnih primera, originalnih dokumenata i objašenjenjem rada softverskih rešenja iz operativne primene. Primeri izrađenih dokumenata koje ćemo prikazati su:

  • Odluka direktora o primeni identifikacione oznake u validaciji eRačunovodstvenih isprava
  • Primer eFakture validirane identifikacionom oznakom
  • Primer eOtpremnice validirane identifikacionom oznakom
  • Primer Knjižnog odobrenja validiranog identifikacionom oznakom
  • Primer eFakture validirane digitallnim potpisom
  • Primer eFakture u HML obliku
  • Primer eFakture u PDF obliku nastale onverzijom iz HML formata
  • Primeri direktnog knjiženja eFakture u računovodstvenom softveru
  • Primer digitalne Knjige ulaznih faktura sa automamtskim upisom
  • Prikaz modela automatske obrade ulazno-izlaznih faktura u eObliku
  • Prikaz realnog rešenja eArhiviranja elektronskih računovodstvenih isprava u skladu sa Zakonom o računovodstvu.

 

Obuka je namenjena:

  • Direktorima i menadžerima
  • Računovodstvenim agencijama
  • Rukovodiocima finansijskih i računovodstvenih sektora
  • Računovođama i referentima koji izvršavaju svojje poslovne obaveze upotrebom informatičkih alata i sredstava
  • Zaposlenima koji obavljaju poslove odgovornih lica za implementaciju elektronskog poslovanja, IT rukovodiocima i administratorima

 

PROGRAM NASTAVE:

1. Pravni status elektronskog dokumenta kao računovodstvene isprave

  • Pregled i tumačenje aktuelnih zakonskih normi u vezi uslova validnosti elektronske računovodstvene isprave – stari i novi Zakon o računovodstvu
  • Zakonsi uslovi izrade eFakture i drugih računovodstvenih isprava i njihoga validnost u papirnom i elektronskom obliku
  • Prikaz modela postupanja i obaveza koje najavljuje Predlog novog zakona o eFakturisanju
  • Zakonski potrebni interni dokumenti radi prelaska na eFakturisanje

2. Uspešni poslovnni modeli e-fakturisanja

  • Kako e-fakturisanje funkcioniše
  • Identifikaciona oznaka – ePotpis, QR kod i sl… – primer izrade
  • Primer izrade ostalih eRačunovodstvenih isprava
  • Struktuirana XML e-faktura i modeli izrade
  • Integracija sa postojećim računovodstvenim i ERP softverima – eKnjige

3. Procesi prijema, obrade i arhiviranja elektronskih dokumenata

  • Modeli izrade i načini isporuke eFaktura
  • Model prijema, slanja, obrade i arhiviranja eFaktura i drugih računovodstvenih isprava
  • Mogući načini integracije računovodstvenih i ERP softvera sa sistemima obrade eFakutra – ePisarnica, eDelovodnik, eAdministracija i eArhiva
  • Prikaz Sistema elektronskih faktura koje najavljuje Predlog novog zakona o eFakturisanju
  • Bezbedne metode i uslovi arhiviranja i zaštite elektronskih dokumenata

4. Pitanja i odgovori

 

Predavači:

  • Olga Zorić, konsultant za finansijsko poslovanje
  • Vojkan Stanković, IT konsultant i instruktor za elektronsko poslovanje

 

Kotizacija za obuku iznosi 10.500 dinara (+PDV) i obuhvata nastavu i nastavni materijal.

Za brze uplate (u roku od 5 dana) odobravamo 5% popusta; Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo dodatnih 10%

 

Informacije i prijavljivanje:

Prijavu  možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa

Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:

011/3077612, 3077613, 063/506097

prijava@economicdiplomacy.co.rs

ied.bg@mts.rs