Detalji
- Opcija 1: nastavna sala hotela Šumadija, Beograd:21. decembar 2023. godine od 10h
- Opcija 2: On line (ZOOM):21. decembar 2023. godine od 10h
- Predavači:Olga Zorić i Vojkan Stanković (detalji na stranici)
- Kotizacija i popusti:13.000 (+PDV), odnosno 12.000 (+PDV); detalji o popustima na stranici
Elektronska pisarnica – operativna primena
USLOVI, NAČINI I MOGUĆNOSTI IMPLEMENTACIJE, REALNI PRIMERI
POSLEDNJI TERMIN U OVOJ GODINI! Elektronska pisarnica je u zakonskoj primeni, u organima državne uprave, od februara ove godine, ali se njena operativna primena očekuje od 1. januara 2024. godine, obzirom da su Instrukcija o preduslovima rada Pisarnice i Korisničko uputstvo softvera ePisarnica objavljeni u julu ove godine. Detaljne zakonske definicije načina organizovanja i potrebne funkcionalnosti ePisarnice, Zakonodavac je, pored gore navedenih dokumenata, objasnio Uredbom o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave, Uredbom o jedinstvenim tehničkotehnološkim zahtevima i procedurama za čuvanje i zaštitu arhivske građe i dokumentarnog materijala u elektronskom obliku.
Naš seminar sa radionicom obrađuje praktične primere i načine implementacije poslovnih sistema za obradu elektronskih i digitalizovanih poslovnih dokumenata. Predavanja obrađuju realne i uspešne “primere iz prakse” iz naše zemlje, one koja već sada uspešno funkcionišu i koja su uspela da pomire zakonski okvir i poslovne potrebe i, kao najvažnije, imaju svoju ekonomsku opravdanost.
Predavači:
- Olga Zorić, konsultantkinja IED za elektronsko poslovanje
- Vojkan Stanković, konsultant za IT i instruktor za elektronsko poslovanje
NASTAVNI PROGRAM:
1) Proces digitalne transformacije kao aktuelnost
- Zakonske obaveze i okviri postupanja
- Pojam, ciljevi i iskustva
- Mogućnost efikasne digitalne transformacije u okvirima trenutne zakonske regulative
2) Primeri opertivnog ePoslovanja
- Uslovi i načini organizovana ePisarnice, eDelovodnika i eArhive
- Određivanje Liste kategorija i meta podataka poslovnih dokumenata
- Uslovi upotrebe i načini izrade papirnih kopija eDokumenata
- Problem i rešenje eArhiviranja elektronskih i papirnih dokumenata
- Koraci ka daljem razvoju internih Informacionih sistema
3) Osnove uspešnih rešenja ePisarnice
- Elektronska pisarnica – uspešni modeli upravljanja poštanskim i elektronskim pošiljkama
- Distribucija unutar organizacije kao i prema partnerima i klijentima
- Realna rešenja eArhive – sigurnost i pristupačnost
- Prikaz mogućih rešenja za automatski prijem i obradu eMail komunikacije
- Digitalizacija papirne dokumentacije – rešenja za brzo i efikasno skeniranje.
4) Pitanja i odgovori, diskusija
Način realizacije, kotizacija i popusti:
Obuka iz oblasti arhiviranja se može, po sopstvenom izboru, pratiti u nastavnoj sali hotela Šumadija (Beograd) ili on-line putem ZOOM platforme. Obe grupe učesnika slušaju nastavu u isto vreme.
1. Za prisustvo u nastavnoj sali, kotizacija iznosi 13.000,00 (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, direktno interaktivno učešće u predavanju i posluženje u pauzama.
2. Za učešće putem ZOOM platforme kotizacija iznosi 12.000 (+PDV). Nastava se prati u realnom vremenu, zajedno sa učesnicima koji su fizički prisutni u sali. Pitanja se postavljaju putem chat-a, a predavači će na njih da odgovore nakon pauze ili na kraju predavanja.
- Za sve prijave i uplate izvršene avansno odobrava se 5% popusta.
- Za dva i više učesnika iz iste organizacije, odobrava se dodatnih 10% popusta.
Informacije i prijavljivanje:
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3077612, 3077613, 063/506097