Detalji obuke

Aktuelne obuke i radionice   /   Elektronsko poslovanje – šta je obavezno

Detalji

  • Mesto:Zemun, nastavna sala Instituta (Pregrevica 168)
  • Vreme:23. jun 2020. godine od 10 do 15,30h
  • Kotizacija:9.500,00 (+PDV)
  • Popusti:Za brze uplate - 5%; Za dva i više učesnika - dodatnih 10%

Elektronsko poslovanje – šta je obavezno

ŠTA JE POSTALO OBAVEZNO U ELEKTRONSKOM KANCELARIJSKOM POSLOVANJU I KAKO TO DA IMPLEMENTIRATE

Elektronsko poslovanje predstavlja osavremenjavanje operativnih poslovnih postupanja upotrebom informatičkih alata i elemenata sa ciljem povećanja evikasnosti i ušteda u radu. Sa  ovim procesom smo svi suočeni i svaka organizacija samostalno i u skladu sa svojim organizacionim i ekonomskim mogućnostimma pristupa njegovoj implementaciji. Međutim, sve je više onih postupanja čija se potreba zakonski reguliše kao neophodna uz inspekcijske i prekršajne konsekvence za neizvršenje. Kazne za nepostupanja po ovoj vrsti zakonskog uređenja kreću se i do 2 milionna dinara!

Naš seminar upravo obrađuje sva ta pitanja i daje odgovore  o tome koje su to obaveze i kako ih izvšiti. Neka od tih pitanja su:

  • Koji je to zakonski okvir koji se odnosi na pitanje zakonske obaveznosti postupanja u procesu digitalizacije poslovanja?
  • Koji je zakonski okvir Elektronskog kancelarijskog poslovanja?
  • Kakva je zakonska obaveza postupanja u procesu digitalizacijje fifnansijskog poslovanja?
  • Koje su zakonske definicije postupanja pri upotrebi elektronskog dokumenta – validnost, zavođenje i arhiviranje?
  • Kakav  značaj za poslovanje predstavlja oficijalna adresa elektronske pošte i kako zakonski postupati?
  • Na koji efikasan i zakonski validan način organizovati distribuciju poslovnih dokumenata?
  • Kako poslovno opravdano i zakonski usklađeno organizovati elektronsku arhivu?
  • Koje su to nove zakonnske obaveze operativnog rada pojedinačnih zaposlenih po pitanju primene zakona iz domena ePoslovanja?
  • Šta je neophodno da uprava uradi radi zakonskog usklađivanja ePoslovanja?
  • Na koji način i kojim osnovama izraditi interni Pravilnik o ePoslovanju?
  • Šta predstavlja zakonski minimum postupanja po pitanjima Zakona o zaštiti ličnih podataka i Zakona o informacionoj bezbednosti?
  • Zašto je ispunjenje ovih zakonskih normi važno i za realno poslovanje organizacije?

Ovo su samo neka od pitanja na koja smo obezbedili naša stručna mišljenja. U svakom slučaju, naš seminar ima za cilj da otvori ove kompleksne teme i svojim polaznicima ponudi odgovore i stručne saavete koji će im omogućiti da bolje razumeju ovaj set zakonskih obaveza ali i da se osposobe  za aktivno delovanje u smeru njihovog ispunjenja.

Predavači:

  • Olga Zorić, stručni konsultant za organizaciju rada
  • Vojkan Stanković, stručni konsultant za informatiku i e-poslovanje

 

Nakon obuke polaznici će biti osposobljeni da:

  • Sagledaju kompletan zakonski okvir potreban za definisanje procesa digitalizaicije poslovanja;
  • Budu upoznati sa efikasnim modelima interne organizacijjek oji bi omogućili jednostavniju primenu navedenih zakonskih obaveza
  • Detaljno razumeju sve navedene tehnološke celine koje primena uredbi zahteva kao i načine njihove implementacije (eDokument, ePisarnica, Elektronska arhiva, zvanične adrese elektronske pošte i dr);
  • Na realnom primeru sagledaju načine izrade Pravilnika o ePoslovanju;
  • Detaljno sagledaju moguće koncepte digitalizacije i načine kako da započnu i nastave instalaciju ovog procesa u svojim organizacijama;
  • Sagledaju zakonske obaveze i efikasno ih ispune te time zaštite svoje organizacije od eventualne zakonske odgovornosti.

Obuka je namenjena:

  • Izvršnim rukovodiocima i menadžerima
  • Pravnim, ekonomskim i finansijskim stručnim licima
  • Rukovodiocima IT službi i administratorima

 

PROGRAM SEMINARA

1. Zakonski okvir

Pregled seta zakona iz domena ePoslovanja

  • Međusobne pravne veze
  • Prateći zakoni i uredbe na koje se ovi zakoni oslanjaju
  • Dodatna pravna regulativa koja se očekuje kao nastavak pravno-operativne do-regulacije

2. Elektronsko poslovanje u finansijama

  • Primeri digitalizacije u finansijskom poslovanju – eIsprava (izrada i upotreba)
  • Načini implementacije i migraacije i otvorena pitanja
  • Primer programa za elektronsku obradu i slanje e-Računovodstvenih isprava

3. Elektronsko kancelarijsko poslovanje

  • Objašnjenje funkcionalnosti, razlozi primene i načini implementacije
  • Usklađena upotreba eDokumenta, ePisarnice, eArhive i integracija u Informacioni sistem
  • Upotreba oficijalne adrese elektronske pošte i upravljanje elektronskim dokumentima

4. Izvršenje direktnih zakonskih obaveza

  • Izrada Pravilnika o ePoslovanju
  • Zakon o zaštiti podataka o ličnosti – Izvrešnje po kontrolnim listama
  • Zakon o informacionoj bezbednosti – neophodnost ispunjenja po izmenama i dopunama iz maja 2020.
  • Reorganizacija upotrebom internih odluka i prenosa odgovornosti na zaposlene

5. Pitanja i odgovori

(program u PDF formatu možete preuzeti OVDE )

Kotizacija i popusti:

Kotizacija iznosi 9.500,00 dinara (+PDV).

  • Za prijave i uplate izvršene u roku od 3 dana odobravamo 5% popusta
  • Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo dodatnih 10% popusta

 

Prijavu  možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa.

Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:

011/3077612, 3077613, 063/506097

prijava@economicdiplomacy.co.rs

ied.bg@mts.rs