Detalji
- Mesto:Zemun, nastavna sala Instituta (Pregrevica 168)
- Vreme:23. jun 2020. godine od 10 do 15,30h
- Kotizacija:9.500,00 (+PDV)
- Popusti:Za brze uplate - 5%; Za dva i više učesnika - dodatnih 10%
Elektronsko poslovanje – šta je obavezno
ŠTA JE POSTALO OBAVEZNO U ELEKTRONSKOM KANCELARIJSKOM POSLOVANJU I KAKO TO DA IMPLEMENTIRATE
Elektronsko poslovanje predstavlja osavremenjavanje operativnih poslovnih postupanja upotrebom informatičkih alata i elemenata sa ciljem povećanja evikasnosti i ušteda u radu. Sa ovim procesom smo svi suočeni i svaka organizacija samostalno i u skladu sa svojim organizacionim i ekonomskim mogućnostimma pristupa njegovoj implementaciji. Međutim, sve je više onih postupanja čija se potreba zakonski reguliše kao neophodna uz inspekcijske i prekršajne konsekvence za neizvršenje. Kazne za nepostupanja po ovoj vrsti zakonskog uređenja kreću se i do 2 milionna dinara!
Naš seminar upravo obrađuje sva ta pitanja i daje odgovore o tome koje su to obaveze i kako ih izvšiti. Neka od tih pitanja su:
- Koji je to zakonski okvir koji se odnosi na pitanje zakonske obaveznosti postupanja u procesu digitalizacije poslovanja?
- Koji je zakonski okvir Elektronskog kancelarijskog poslovanja?
- Kakva je zakonska obaveza postupanja u procesu digitalizacijje fifnansijskog poslovanja?
- Koje su zakonske definicije postupanja pri upotrebi elektronskog dokumenta – validnost, zavođenje i arhiviranje?
- Kakav značaj za poslovanje predstavlja oficijalna adresa elektronske pošte i kako zakonski postupati?
- Na koji efikasan i zakonski validan način organizovati distribuciju poslovnih dokumenata?
- Kako poslovno opravdano i zakonski usklađeno organizovati elektronsku arhivu?
- Koje su to nove zakonnske obaveze operativnog rada pojedinačnih zaposlenih po pitanju primene zakona iz domena ePoslovanja?
- Šta je neophodno da uprava uradi radi zakonskog usklađivanja ePoslovanja?
- Na koji način i kojim osnovama izraditi interni Pravilnik o ePoslovanju?
- Šta predstavlja zakonski minimum postupanja po pitanjima Zakona o zaštiti ličnih podataka i Zakona o informacionoj bezbednosti?
- Zašto je ispunjenje ovih zakonskih normi važno i za realno poslovanje organizacije?
Ovo su samo neka od pitanja na koja smo obezbedili naša stručna mišljenja. U svakom slučaju, naš seminar ima za cilj da otvori ove kompleksne teme i svojim polaznicima ponudi odgovore i stručne saavete koji će im omogućiti da bolje razumeju ovaj set zakonskih obaveza ali i da se osposobe za aktivno delovanje u smeru njihovog ispunjenja.
Predavači:
- Olga Zorić, stručni konsultant za organizaciju rada
- Vojkan Stanković, stručni konsultant za informatiku i e-poslovanje
Nakon obuke polaznici će biti osposobljeni da:
- Sagledaju kompletan zakonski okvir potreban za definisanje procesa digitalizaicije poslovanja;
- Budu upoznati sa efikasnim modelima interne organizacijjek oji bi omogućili jednostavniju primenu navedenih zakonskih obaveza
- Detaljno razumeju sve navedene tehnološke celine koje primena uredbi zahteva kao i načine njihove implementacije (eDokument, ePisarnica, Elektronska arhiva, zvanične adrese elektronske pošte i dr);
- Na realnom primeru sagledaju načine izrade Pravilnika o ePoslovanju;
- Detaljno sagledaju moguće koncepte digitalizacije i načine kako da započnu i nastave instalaciju ovog procesa u svojim organizacijama;
- Sagledaju zakonske obaveze i efikasno ih ispune te time zaštite svoje organizacije od eventualne zakonske odgovornosti.
Obuka je namenjena:
- Izvršnim rukovodiocima i menadžerima
- Pravnim, ekonomskim i finansijskim stručnim licima
- Rukovodiocima IT službi i administratorima
PROGRAM SEMINARA
1. Zakonski okvir
Pregled seta zakona iz domena ePoslovanja
- Međusobne pravne veze
- Prateći zakoni i uredbe na koje se ovi zakoni oslanjaju
- Dodatna pravna regulativa koja se očekuje kao nastavak pravno-operativne do-regulacije
2. Elektronsko poslovanje u finansijama
- Primeri digitalizacije u finansijskom poslovanju – eIsprava (izrada i upotreba)
- Načini implementacije i migraacije i otvorena pitanja
- Primer programa za elektronsku obradu i slanje e-Računovodstvenih isprava
3. Elektronsko kancelarijsko poslovanje
- Objašnjenje funkcionalnosti, razlozi primene i načini implementacije
- Usklađena upotreba eDokumenta, ePisarnice, eArhive i integracija u Informacioni sistem
- Upotreba oficijalne adrese elektronske pošte i upravljanje elektronskim dokumentima
4. Izvršenje direktnih zakonskih obaveza
- Izrada Pravilnika o ePoslovanju
- Zakon o zaštiti podataka o ličnosti – Izvrešnje po kontrolnim listama
- Zakon o informacionoj bezbednosti – neophodnost ispunjenja po izmenama i dopunama iz maja 2020.
- Reorganizacija upotrebom internih odluka i prenosa odgovornosti na zaposlene
5. Pitanja i odgovori
(program u PDF formatu možete preuzeti OVDE )
Kotizacija i popusti:
Kotizacija iznosi 9.500,00 dinara (+PDV).
- Za prijave i uplate izvršene u roku od 3 dana odobravamo 5% popusta
- Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo dodatnih 10% popusta
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa.
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3077612, 3077613, 063/506097